miercuri, 25 noiembrie 2009

[nimic nou] de criza dar fara nici o legatura

Intre timp am fost pana in Cracovia. Doar o luna, ceea ce nu explica absenta incredibil de indelungata de pe blog. Oricum nu-l citeste nimeni (cred) asa ca pot scrie linistit ce vrea muschiul meu.

Sunt obosit...
Si bolnav...

Din nou nici o scuza pentru absenta.
Totusi
As I walk through "The Valley Of The Shadow Of Death" I fear no evil because I carry a big stick.

Am auzit-o recent pe undeva si-am ras 10 minute.

In fine, se pare ca blogul inca exista, inca mai stiu parola (ar fi culmea doar e legat de g-mail), si probabil ca merge si postarea daca citesti rahatelul asta asa ca poate pe viitor revin cu mai multe.

Va doresc o perioada de durata incerta (pana mai trec si eu pe aici) cat mai productiva.

Ps. Nu pot folosi diacritice si chestia asta ma enerveaza un pic, mai ales ca am tastatura in US-English si Polona, dar nu am permisiuni sa instalez (aici) Language-Pack pentr Romana, asa ca ... asta e