luni, 25 mai 2009

[blue you] The green for your blue


rog... nimic siropos.





Sa vedem, cine stie ce e fericirea?






un fum, dupa inca un fum si inca unul, tinand pe cineva anume de mana, intinsi pe covor, dezbracati; cu degete cuminti dar jucause?
cumparaturi impreuna?
primul sarut?
poate si urmatoarele cateva?
emotia din clipa cand va tineti de mana pentru prima data ca iubiti?
prima impacare?
prima noapte petrecuta impreuna?
poate prima zi?
mai degraba cele de pe urma
banalul nu e niciodata banal
dormi, ma voi juca in parul tau la noapte si te voi veghea pana in zori

da stiu... tema e grea... momentul e lipsit de inspiratie, eu nu mai stiu sa scriu frumos...
deh... la tăţ nigreu!

4 comentarii:

  1. can you buy me a coffe to go with a morning smile?

    RăspundețiȘtergere
  2. http://amnesya.edublogs.org/2007/05/23/139/

    RăspundețiȘtergere
  3. gandule unde esti?


    te uita in urma ta...ma vezi?

    sunt

    RăspundețiȘtergere
  4. primul sarut a venit dintr-o dorinta apriga de a ma apropia de tine...
    acum, toate senzatiile si gandurile mele se unifica si se indreapta spre acel punct care desi face parte din mine ti-l daruiesc tie...da, ma daruiesc, ma daruiesc pentru ca de una singura stiu ca lumea este a mea, dar langa tine, nimic nu imi mai este cunoscut si vreau si pot sa descopar. te descopar pe tine, te masor, te cantaresc,te analizez pana la cel mai mic detaliu, iti dramuiesc fiecare cuvant, gest, privire sau zambet ce pe furis isi face aparitia pe buzele tale...
    si cocorii, tu nu ii stii, nu vin la tine cand te privesti in oglinda...pe ei gandul tau ii cheama doar ca sa-i pot zari eu.

    incotro merg?
    unde o sa ajung?
    spre ce prapastie ma indeamna gandurile mele?
    in ce colt de iad o sa ma ascund cand totul se va prabusi in jurul meu?

    stiu un loc unde cateodata verdele e mai negru decat veninul;
    stiu un loc unde albastrul gandurilor tale reuseste sa imbuneze furtuna si sa te conduca spre tarm;
    stiu un loc unde marea a scos talazuri nebune pe care le arunca turbata in mine;

    stiu un loc unde cateodata, doi licurici ascunsi sub panza de paianjen, adorm...

    RăspundețiȘtergere